移动新媒体
中国搜索

习近平打老虎动漫续集3:当官老实会吃亏吗?

点击上方“公众号”可以订阅哦朝阳工作室授权独家发布,转载请注明来源:微信公众号“理上网来”特大号外有理君习近平打老虎系列动漫出续集啦!朝阳工作室授权有理君,连续推出动漫大片《当官不能任性》《当官要对自己狠一点》,网友纷纷点赞。今天火爆上映第三集:《当官老实会吃亏吗?》

中央狠抓党风党纪,当官难了,咋办?咱躺倒不干了!当个甩手掌柜,落个逍遥自在。做黄粱梦!

中央说了,不让老实人吃亏,不让投机钻营者得利,当官不作为、乱作为,一律零容忍!

习近平打老虎动漫续集3:当官老实会吃亏吗?

想看习近平打老虎精彩动漫,请关注——理上网来:lishangwanglai2016 朝阳工作室授权独家发布,转载请注明来源:微信公众号“理上网来”监制:唐宋 制作:刘海梅 来源:朝阳工作室理上网来lishangwanglai2016

分享到6.79K
China Daily Website - Connecting China Connecting the World
USEUROPE AFRICAASIA 中文双语Français

Sorry, the page you requested was not found.

Please check the URL for proper spelling and capitalization. If you're having trouble locating a destination on Chinadaily.com.cn, try visiting the Chinadaily home page

BACK TO THE TOP
Copyright 1995 - . All rights reserved. The content (including but not limited to text, photo, multimedia information, etc) published in this site belongs to China Daily Information Co (CDIC). Without written authorization from CDIC, such content shall not be republished or used in any form. Note: Browsers with 1024*768 or higher resolution are suggested for this site.
License for publishing multimedia online 0108263

Registration Number: 130349
FOLLOW US
编辑: 黄硕标签: 动漫 习近平 续集 公众号 打老虎
 
哈里与梅根亮相都柏林街头接受民众欢迎 伊斯坦布尔遭炸弹袭击 至少11死36伤(图)
北汽集团徐和谊:以大开放深融合迎接未来 促就业15条惠民生稳预期 前10月新增就业1200万
跟随电影去旅行:布拉格 在这里邂逅特工、寻找浪漫 papi酱获得1200万融资 看看国内外的网红是如何赚钱的?
争做好命女 心理学家教你学撒娇 超模性感演绎奢华珠宝大片

24小时新闻排行

新闻热搜榜

      24小时热评排行